BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday

BiLe??DImaNa??dgN cAPeW??

SEMUA ni berlaku pada hari jadi ku yg ke-21 yg lepas...24 oktober 2009 opis aku uat open haus.yg baju purple tu adeq aku..khusyuk giler potong nac himpit.chinese tu~~

TETAMU yg mule membanjiri opis.ups...melumpurkan opis(betol x ayt ni)??
balik dari citu,aku grak gi leisure ngan adeq..adeq angkt aku n my loving sis celebrate my bezday.bnyak pic x jadi la..:-(sengetkan kpale anda bile melihat photo di bawah~~~DAN di malam hari mak n nenek serta suku kaum nya plak bawak aku gi mkn CFK..tau x ape tu??ermm..uat2 tau je la k..sume sebuk soh aku timbang..berat badan aku normal..bagus!!teruskan usehe wati~~lala~~~

ok la arios..bnyak ag sbnarnye tp aku mls nk upload..klu korg nak tgok anti bukak berite mlm ni k.pkul 9.01mnt sume akan muncul.huuhuu...

SYG,gamba mkn ngan ayah xjadi la..gelap jew~:-(

0 comments: